• Cougar

    Cougar

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

Witaj w świecie biznesu

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklama w TV czy to się opłaca?
#1
Jestem właścicielem marki kosmetyków. Moja firma rozrasta się, za niedługo otwieramy nowa halę produkcyjną. Chcemy ruszyć teraz z mocnymi kampaniami marketingowymi. Już puszczają nas w lokalnych rozgłośniach radiowych, ale chcemy czegoś więcej. Interesują mnie komercyjne stacje telewizyjne jak Polsat czy TVN, ale pieniądze których żądają, nie ukrywam są ogromne. I moje pytanie brzmi - czy faktycznie reklamy w telewizji przekładają się na drastyczny wzrost sprzedaży jak to przedstawiają ludzie z TV? Jestem w stanie wyłożyć kasę, ale przekonam zarząd tylko jeśli będę mieć pewność, ze firma na tym zyska... Ktoś próbował? 
Odpowiedz
#2
Akcja w telewizji będzie służyła raczej wzrostowi rozpoznawalności marki, jeśli pojawi się ona w TV to klienci odbiorą ją jako "mocną" i "bogatą" (nie koniecznie drogą. Faktycznie reklama w TV może zwiększyć zaufanie do marki. Jednak jak pokazują badania, najbardziej na wyniki sprzedażowe przekładają się działania w internecie i reklama outdoorowa. Choć w przypadku kosmetyków ta druga forma może być potraktowana raczej jako reklama wspierająca, podobnie zresztą jak radiowa. Może zamiast płacić za reklamę w TV warto zorganizować jakiś efektowny event, zaprosić media i w ten sposób zapewnić sobie telewizyjny rozgłos.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości