• Cougar

    Cougar

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

Witaj w świecie biznesu

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telemarketing - nowe rozwiązania
#1
W firmie zajmującej się sprzedażą usług telekomunikacyjnych i telefonów chyba przydają się nowe rozwiązania z zakresu contact center? Takie nowe systemy i rejestratory rozmów mogą pomóc w zwiększeniu zysków?

Do tej pory wydawało mi się, że nagrywanie rozmów telemarketerów nie jest potrzebne, ale chyba miałam błędne podejście. W ten sposób przecież można zweryfikować, gdzie ewentualnie popełniają błedy, które wpływają na nie wzbudzenie zainteresowania u klientów prawda?
Odpowiedz
#2
Też słyszałam o tej metodzie. Moim zdaniem każdy sposób jest dobry do rozwoju własnej firmy i poprawy jakości usług. Poza tym zdaję sobie sprawę, że teraz prowadzenie firmy telekomunikacyjnej wcale nie jest takie proste. Konkurencja jest coraz większa prawda?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości