• Cougar

    Cougar

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

Witaj w świecie biznesu

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak udowodnić, że Klient zamówił usługę za wyższą kowtę?
#1
Witam,

Moja branża jest dość elastyczna jeśli chodzi o wyceny. Nie mamy ustalonego cennika, bo to wszystko zależy od rodzaju prac przez nas podejmowanych.

Często też przed podjęciem prac ustalamy z Klientem ile to będzie kosztować. Obecnie mam problem, bo przyjęliśmy zlecenie, wykonaliśmy pracę, a Klient twierdzi, że umawialiśmy się na niższą kwotę i nie zapłacił całości.

Jak mogę wymusić na nim zapłatę całej kwoty?
Rób to co możesz, tym, co posiadasz, i tam, gdzie jesteś.


T.Roosevelt
Odpowiedz
#2
Dobra rada na przyszłość nagrywaj rozmowy, albo proś o potwierdzenie zamówienia e-mailem, żebyś miał jakieś dowody na to co mówisz.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości